FROM LEMON TO LEMONADE

fredag 3 februari 2023 12:00-13:30, Enebybergs Gård, Rosenvägen 39, 182 45 Enebyberg, Sverige
Talare:

Joseph Augustine

Joseph Augustine är en ungdoms mentorsexpert från Nigeria med en stark önskan att bidra till att hitta hållbara lösningar på problem som kväver utvecklingen i Afrika. Han studerar för tillfället på Rotary Peace Center vid Uppsala universitet och han kommer att tala om sin resa genom livet, hans erfarenheter, utmaningar och framgångar. Han höll nyligen ett uppskattat föredrag under distriktskonferensen och nu kommer han att upprepa motsvarande föredrag i vår klubb. Hans föredrag kommer att vara på engelska.

Joseph Augustine is a youth mentoring expert from Nigeria with a strong desire to contribute to finding sustainable solutions to problems stifling development in Africa. He is currently studying at the Rotary Peace Center at Uppsala University and he will talk about his journey through life, his experiences, challenges and successes. He recently gave an appreciated talk during the district conference and he will now repeat the same talk in our club. His talk will be in English.

Joseph Augustine